Брацлавська територіальна громада

Вінницька область, Тульчинський район

Реєстрація місця проживання дитини до 14 років


Ідентифікатор послуги: 01217

Повна назва: Реєстрація місця проживання дитини до 14 років

Інформація про послугу: Для реєстрації місця проживання дитини, батькам дається три місяці з дня народження дитини. Для цього батькам дитини потрібно звернутись до суб'єкта надання адміністративної послуги за місцем проживання з відповідним пакетом документів.

Строк: У разі звернення з порушенням встановленого Законом строку: 1 день (робочі); 1 день (робочі)

Вартість: У разі звернення з порушенням встановленого Законом строку: ;

Строк та вартість надання послуги

У разі звернення з порушенням встановленого Законом строку

Адміністративний збір: 67,10 грн

Строк надання: 1 день (робочі)

Звичайне надання

Адміністративний збір: 40,26 грн

Строк надання: 1 день (робочі)

Як отримати і що для цього потрібно

Де отримати
  • Виконавчі органи сільських, селищних, міських рад

Хто і як може подати заяву:
  • заявник: письмово; особисто
  • представник заявника: письмово; особисто

Хто може звернутися: фізична особа

Документи, що необхідно надати для отримання послуги
  • Заява про реєстрацію місця проживання малолітньої дитини
  • Свідоцтво про народження
  • Письмова згода другого з батьків при проживанні батьків за різними адресами
  • Квитанція про сплату адміністративного збору

Умови і випадки надання

Реєстрація місця проживання дитини до 14 років може бути здійснена виключно за місцем реєстрації одного з батьків. При цьому згода власника житла на реєстрацію дитини не потрібна.Реєстрація місця проживання дітей, які є іноземцями чи особами без громадянства, здійснюється за умови внесення даних про дітей до посвідки на постійне або тимчасове проживання їх батьків та копії свідоцтва про народження.Реєстрація здійснюється в день подання особою або її представником документів до органу реєстрації (у тому числі через центр надання адміністративних послуг).При поданні заяви представником особи, крім зазначених документів, додатково подається документ, що посвідчує особу представника та документ, що підтверджує повноваження особи як представника. Реєстрація місця проживання особи за заявою законного представника здійснюється за згодою інших законних представників.У разі перебування житла в іпотеці, довірчій власності як способу забезпечення виконання зобов’язань додатково подається письмова згода відповідного іпотекодержателя або довірчого власника.У разі реєстрації місця проживання батьків за різними адресами, місце проживання дитини, яка не досягла 14 років, реєструється разом з одним із батьків за письмовою згодою другого з батьків у присутності особи, яка приймає заяву, або на підставі засвідченої в установленому порядку письмової згоди другого з батьків (крім випадків, коли місце проживання дитини визначено відповідним рішенням суду або рішенням органу опіки та піклування).За бажанням батьків чи одного з них документи для реєстрації місця проживання новонародженої дитини можуть бути подані через органи державної реєстрації актів цивільного стану під час проведення державної реєстрації народження дитини.Реєстрація місця проживання новонародженої дитини може здійснюватися також через органи соціального захисту населення на підставі даних, що зазначив законний представник, з яким постійно проживає дитина, у заяві про призначення допомоги при народженні дитини.Під час особистого відвідування особою органу реєстрації заява про реєстрацію місця проживання (перебування) формується посадовою особою органу реєстрації з використанням відповідних програмно-технічних засобів та відтворюється у паперовій формі.


Результати та способи отримання результату
  • Рішення про реєстрацію місця проживання
  • Відмова у реєстрації місця проживання
  • Строк та вартість надання послуги

    У разі звернення з порушенням встановленого Законом строку

    Адміністративний збір: 67,10 грн

    Строк надання: 1 день (робочі)

    Звичайне надання

    Адміністративний збір: 40,26 грн

    Строк надання: 1 день (робочі)

    Куди звернутися, якщо відмовлено у наданні послуги?

    Підстави для відмови у наданні послуги:

    • У поданих документах містяться недостовірні відомості або подані документи є недійсними
    • Звернулася особа, яка не досягла 14 років
    • Особа не подала необхідних документів або інформації

    Скаргу може подавати: оскаржувач, представник оскаржувача

    Нормативна база

    Нормативні документи, що регулюють надання послуги:

    • Закон України "Про місцеве самоврядування в Україні" ст. 37-1
    • Закон України "Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні" ст.9
    • Постанова КМУ від 28.12.2020 №1364 "Про реалізацію експериментального проекту щодо реєстрації, зняття з реєстрації місця проживання в електронній формі" п. 2-10
    • Постанова КМУ від 24.12.2019 №1113 "Про запровадження експериментального проекту щодо спрощення процесу перевірки факту оплати адміністративних та інших послуг з використанням програмного продукту “check”"