07.12.2021 11:38
Взаємодіяти без бар’єрів – у Міжнародний аеропорт "Бориспіль" стартувало навчання співробітників етиці спілкування з різними пасажирами.

Тренінгова програма включає в себе навчання:
основам безбар’єрності
етиці спілкування з пасажирами з порушеннями слуху
базовим навичкам жестової мови
«Бориспіль» на своєму прикладі показує, що ставати безбар’єрним – це не лише забезпечувати фізичну доступність, але і розвивати культуру толерантної взаємодії з абсолютно різними пасажирами Про це зазначила виконавча директорка нашої громадської організації Оксана Збітнєва, вітаючи учасників тренінгу.
Навчання проводять Міжнародний аеропорт «Бориспіль», Visa та Безбар'єрність на втілення проєкту «Бориспіль без бар’єрів». Тренінг для персоналу – частина великих трансформацій в аеропорту, які реалізуються в межах ініціативи першої леді Олена Зеленська.
«Бориспіль» став пілотним проєктом з розробки найсучаснішого стандарту безбар’єрності об'єктів інфраструктури. Його досвід зі створення доступного, комфортного для всіх середовища планується поширити на решту українських летовищ.
#bezbariernist #безбарєрність #barrierfree #BarrierFree_Ukraine
Поділитись
Дізнайтеся також
12/05/2025
12 Травня Міжнародний День здоров’я рослин
11/05/2025
Дорогі наші Матері!
09/05/2025
Шановні ветерани !
09/05/2025
З Днем Європи!
Усі новини