22.02.2022 10:17
Ямпільський міст: як на україно-молдовському кордоні виростає нова переправа через Дністер?

Інфраструктура – ключ до покращення зв’язку із сусідніми країнами. Молдову та Україну єднають не лише кордони, а й спільне прагнення євроінтеграції. Саме тому швидкий та зручний транспортний коридор Київ – Кишинів є національним пріоритетом.
Торік за ініціативи двох президентів, Володимира Зеленського та Майї Санду, розпочали масштабно відновлювати дороги Р-08 та М-21, які увійдуть до маршруту між столицями. Надважливим компонентом коридору Київ – Кишинів є мостовий перехід через Дністер поблизу Ямполя. Днями там стартувало потужне будівництво, котре перевірив Перший заступник голови Укравтодору Андрій Івко.
«Наразі транспортний зв’язок між Україною і Молдовою через річку Дністер у Вінницькій області забезпечується здебільшого через міжнародний пункт пропуску «Могилів-Подільський – Отач». Поблизу є ще міст на пункті пропуску «Бронниця - є - Унгурь», однак там дозволено їхати лише транспортним засобам до 3,5 т.
Новий міст біля Ямполя, по-перше, стане довгоочікуваною альтернативою старій понтонній переправі, а, по-друге, розвантажить «Могилів-Подільський – Отач».
Завершити зведення мосту плануємо максимально оперативно, за 2 роки. Нині завершено важливі підготовчі роботи, як от викуп земельних ділянок та узгодження з молдовською стороною точки примикання переправи, » – зазначив Андрій Івко.
Будівництво Ямпільського мосту здійснюється за моделлю «design-build». Це означає, що підрядна організація ТОВ @Автострада займається і проєктуванням, і будівництвом.
Яким буде Ямпільський міст?
Ключовий об’єкт – 700-метрова естакада через Дністер. Загальна довжина мосту зі з’їздами – 1409 метрів.
Він матиме 24 опори, максимальна висота яких сягне 50 метрів. Для порівняння, стандартний 12-поверховий будинок нижчий на 10 метрів.
Також передбачено спорудження сучасного спільного пункту пропуску.
Під'їздом до Ямпільського мосту з української сторони стане автошлях Т-02-02 Могилів-Подільський – Ямпіль – Бершадь – Умань. З іншої сторони він примкне до молдавської траси М2 Кишинів – Сорока.
На якому етапі будівництво?
На території будівництва змонтовано бетонний завод, котрий здатен випускати 113 м³ матеріалу на годину. Він є запорукою безперебійної роботи впродовж всього року.
Підрядник активно концентрує на будівельному майданчику металеві конструкції та супутні матеріали. Вже виготовлено 2500 тонн прогонових будов. Роботи на об’єкті ведуться у цілодобовому режимі.
Поділитись
Дізнайтеся також
03/07/2025
Варто РОБИти СВОЄ 2.0: кропивницьких ветеранів запрошують скористатися грантом для відкриття бізнесу
03/07/2025
ОХОРОНА ПРАЦІ ПРИ ПІДВИЩЕНИХ ТЕМПЕРАТУРАХ
02/07/2025
Шановні працівники податкової служби!
Усі новини