17.09.2025 16:05
Відбулася шістдесят шоста (позачергова) сесія Брацлавської селищної ради

17 вересня 2025 року в приміщенні КЗ «Центр культури та дозвілля Брацлавської селищної ради» відбулася шістдесят шоста (позачергова) сесія восьмого скликання Брацлавської селищної ради. У роботі пленарного засідання взяли участь 12 депутатів, що забезпечило правомочність прийняття рішень.
На розгляд сесії було винесено низку важливих питань, які стосуються розвитку та життєдіяльності Брацлавської територіальної громади. Зокрема, депутати ухвалили рішення:
• про затвердження Програми розвитку та функціонування української мови як державної у всіх сферах суспільного життя Брацлавської селищної територіальної громади на 2025–2030 роки;
• про затвердження у новій редакції Комплексної оборонно-правоохоронної програми Брацлавської селищної територіальної громади на 2025–2027 роки;
• про затвердження Програми створення безбар’єрного простору на території громади на 2025–2026 роки;
• про затвердження Програми профілактики та боротьби із захворюванням на сказ на території громади на 2025–2026 роки;
• про внесення змін до рішення 58 сесії восьмого скликання від 12.12.2024 року № 315 «Про бюджет Брацлавської селищної територіальної громади на 2025 рік»;
• про передачу міжбюджетного трансферту з місцевого бюджету на 2025 рік;
• про встановлення плати за харчування дітей у закладах дошкільної освіти та учнів у закладах загальної середньої освіти громади;
• про внесення змін до структури та штатної чисельності Комунального закладу «Школа мистецтв Брацлавської селищної ради»;
• про надання матеріальної допомоги жителям Брацлавської селищної територіальної громади.
Усі питання порядку денного були детально опрацьовані та підтримані депутатами більшістю голосів. Водночас питання «Про внесення змін до структури та штатної чисельності Комунального закладу «Центр культури та дозвілля Брацлавської селищної ради» (п. 2.10) було відправлено на доопрацювання з метою врахування додаткових пропозицій.
За підсумками роботи сесії ухвалені рішення сприятимуть розвитку громади.