Логотип

Брацлавська територіальна громада

Вінницька область, Тульчинський район

09.06.2022 16:41

Гарячі лінії Уряду допомагають громадянам

62a1f962e1282__708cba7d3726c7fbdcd621102af7ee9a-123.png

Міністерство соціальної політики продовжує опікуватися українцями, які потребують соціального захисту.

Для того, аби громадяни змогли дізнатися усю актуальну інформацію у сфері соціального захисту населення, у міністерстві функціонує 4 “гарячі лінії”, а саме:

  • “Гаряча лінія” із соціальних питань - 15-39 для консультацій осіб з інвалідністю.

Дзвінки на „гарячу лінію” 1539 з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл для заявників безкоштовні.

Для громадян з порушенням слуху забезпечена можливість звернутися на „гарячу лінію” з допомогою послуги сурдоперекладача, а також гарантована відповідь на звернення у вигляді відеолиста.

  • “Гаряча лінія” протидії торгівлі людьми та домашньому насильству - 15-47.

Звернутися на "гарячу лінію" можливо, зателефонувавши зі стаціонарних або мобільних телефонів на короткий номер 15-47, а також є можливість надіслати повідомлення через веб-сайт 15-47.

"Гаряча лінія" приймає звернення від усіх заявників з питань протидії торгівлі людьми, запобігання та протидії домашньому насильству, насильству за ознакою статі та насильству стосовно дітей, надається психологічна допомога згідно напряму роботи "гарячої лінії" 15-47. Крім того, надаються роз’яснення, контактна інформація з питань безпеки та оборони, гуманітарної допомоги, соціальної допомоги тощо. Також надається психологічна підтримка заявникам, які телефонують з питань, пов’язаних з воєнними діями.

  • Національна соціальна сервісна служба України (Нацсоцслужба) - (044) 289- 87-89, info@nssu.gov.ua . Тут можна дізнатися інформацію щодо:

  • реалізації державної політики у сфері соціального захисту населення, захисту прав дітей;

  • здійснення державного контролю за дотриманням вимог законодавства під час надання соціальної підтримки та за дотриманням прав дітей;

  • реалізації державної політики у сфері волонтерської діяльності,

  • реалізації надання при народженні дитини одноразової натуральної допомоги “пакунок малюка”.

- Контакт-центр Пенсійного фонду України - 0-800-503-753,

(044) 281-08-70, (044) 281-08-71

  • консультація громадян з пенсійних питань.

Крім офіційного сайту міністерства, функціонує два сайти Фондів:

  • Фонд соціального захисту осіб з інвалідністю

(https://www.ispf.gov.ua/pro-fond/regionalni-viddilennya). Тут можна знайти інформацію щодо:

  • забезпечення технічними засобами реабілітації;

  • реабілітації дітей;

  • взаємодії з громадськими об’єднаннями осіб з інвалідністю в областях.

  • Фонд соціального страхування України

(http://www.fssu.gov.ua/.../main/uk/publish/article/981073). Інформація щодо:

  • профілактики виробничого травматизму та професійних захворювань;

  • контролю за обґрунтованістю видачі та продовження листків непрацездатності;

  • надання медико-соціальних послуг.

 

За відповідними консультаціями з вищевказаних питань громадяни можуть звертатися до сектору «Тульчинське бюро правової допомоги» відділу безоплатної правової допомоги що знаходиться за адресою м. Тульчин, вул. Миколи Леонтовича, 47; тел. (04335) 2-10-63; е-mail: tulchynske@legalaid.vn.ua

 

Завідувач сектору

«Тульчинське бюро правової допомоги" РУСЛАН ШВЕЦЬ

 

Правову допомогу також можна отримати за безкоштовним

телефоном системи БПД 0 800-213-103


 - у месенджері Фейсбук-сторінки: https://www.facebook.com/Centre.4.Legal.Aid/
 - у публічному чаті Телеграм-каналу «Безоплатна правова допомога»https://t.me/ualegalaidchat
 - у приватному чаті системи  БПД у Телеграм http://legalaid.gov.ua/telegram.html
 - у приватному чаті системи БПД у Вайбер http://legalaid.gov.ua/viber.html
 - написавши на електронну пошту  Томашпільського місцевого центру tomashpil.vinnitsya@legalaid.vn.ua