17.01.2022 09:25
Аеропорт. Дівчинка з розладами аутистичного спектра не хоче знімати куртку на контролі безпеки.
На прохання не реагує, а якщо верхній одяг потягнути – починає кричати і битися головою об підлогу до крові.
Обмежений таймінг, необхідність дотримуватися чітких правил поведінки, скупчення людей, черги, хвилювання через переліт – майже для кожного з нас аеропорт є місцем сильного напруження. У нейровідмінних людей за таких обставин може статися істерика, нервове перевантаження. Будь-яка ситуація може викликати небажану поведінку, як от у дівчинки, яка не хотіла знімати куртку. Що робити у таких випадках?
Про це співробітникам Міжнародний аеропорт "Бориспіль" у ході тренінгів розкаже Anastasiia Stepula, засновниця Diversity Consulting Agency, експертка з особливостей комунікації з людьми, що мають нейровідмінності.
Участь у тренінгах візьмуть 142 співробітники пасажирських служб, які працюють в зоні контролю, черговими залу, адміністраторами, операторами менеджерами по роботі з клієнтами тощо. Навчання триватимуть до 20 січня.
Все для того, аби перебування в аеропорту було максимально комфортним для різних пасажирів. Тренінги проходять у рамках проєкту «Бориспіль без бар’єрів», який реалізується на виконання ініціативи першої леді Олена Зеленська «Без бар’єрів».
Минулого місяця співробітники аеропорту пройшли тренінгову програму, яка включала в себе навчання основам безбар’єрності, етиці спілкування з пасажирами з порушеннями слуху та базовим навичкам жестової мови. Курс провели Міжнародний аеропорт «Бориспіль», Visa та Безбар'єрність.
#bezbariernist #безбарєрність #barrierfree #BarrierFree_Ukraine